Så tråkigt

Beställde dessa örhängen här om dan. När jag väl fått dom upptäcker jag att dom är defekt? Mejlat shopen och skickat på instagram. Hoppas man får ett svar! Så ska de ju faktiskt inte vara? När man får sin vara så vill man ju att den ska vara hel! Sen så är det ju faktiskt så av egen erfarenhet att posten inte handskas bra med alla paket. Vilket är tråkigt.. Minns när jag köpte en stor antik spegel på tradera, och säljaren hade skyddat den jätte bra. Men trots det så var 3 glas förstörda. Och i det fallet så var det postens fel.. (Trots att det fanns massa röda lappar på paketet där det stod,  "AKTA GLAS" .. Menmen, vi får väl se om jag får något svar från webbshopen, ingen big deal men rätt ska ju vara rätt. Dom var ju sååå snygga!
 
 
 
 

Erika

Hej,

tråkigt att läsa om ditt skade paket. Om du inte redan tagit kontakt med oss på Posten om detta så råder jag dig att göra det för att registrera en reklamation.

Du är välkommen att ta kontakt med oss via telefon 0771-333310 knappval 2, öppettider mån till fre 8-18. Eller via e-post [email protected]




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR