Long time no see

Hej! Det var flera månader sen jag var inne här på bloggen. Ett tag var jag faktiskt inne på att ta bort den helt och hållet. Dels för att motivationen var långt nere på botten, och även jag själv. Men nu mår jag bra! Har faktiskt aldrig mått bättre.. Allt börjar flyta på igen! Motgångar ger erfarenhet, och problem är till för och lösas.
 
Det har hänt mycket sen sist. Dels så var jag och min bästa vän på en resa i Augusti. Spontana som vi är så bokade vi resan 3 veckor innan avresa, och landet vi besökte var Montenegro! Heeeelt underbart.. Nytt men jätte populärt resemål. Veckan gick fort, men vi hann med och uppleva många galna och roliga kvällar. Samt massvis med sol & bad, då vädret var bra.. 3 dagar var det spöregn och riktigt åskoväder, men då satt vi på restaurangen och drack vin och åt god mat. Sen spenderade vi oväder nätterna med att kolla på vädret på under taket på våran enoooorma altan..
 
Vi bodde ca 5 min från Igalo, där allt uteliv var. Och ca 10 minuter med taxi från Herceg novi. Hotellet vi bodde på hette Riviera Club hotel. Lärde känna massa med trevliga människor från Sverige som bodde på vårat hotell som vi också spenderade många dagar & kvällar med. Och givetvis folket där ifrån också! (Lite bilder från resan)
 
 

Några veckor efter resan slutade jag på mitt jobb. Jag mådde dåligt, min arbetsplats kunde inte acceptera det. Så jag fick helt enkelt kicken. (Inga namn nämnda, så flippa inte över, vet att ni än idag lusläser min blogg ihopp om att jag ska skriva något)
 
Men mår jag dåligt för det? Nej, jag mår snarare jätte bra! Skönt och komma iväg där ifrån.. Livet rullar på, jag har lärt känna massa underbara människor, och mår bättre än någonsin.. Jag lever mitt liv! Den dåliga energin vissa människor gav mig innan, dom har jag kastat bort.. Och det har bara gynnat mig!
 
Det är så mycket jag vill berätta men vill inte göra det här till en novell! Nu har ni en liten återblick iallafall, så nu är det dags för bloggen att sättas i rullning igen.. Så nu kommer allt flyta på med inlägg varje dag, allt ifrån min vardag, tankar, tips, outfitscollage osv.. Stay tuned ;)
 
Ha en underbar kväll, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och påbörja en grej här till bloggen ;)
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR