Tack underbara evve

fick veckans blogg award av fina evve du är ju bara för söt. återigen tack gumman! ♥
 
för er som inte har läst hennes fina blogg bör göra det. hon skriver om sin träning, sitt liv och hennes smycken som hon gör, som för övrigt är hur fiiiiiina som helst! (ska själv lägga en beställning snart ;) hehe) en jätte bra blogg som man fastnar för med en gång! så kika in på hennes blogg genom att trycka på länken här: www.evvesblogg.blogspot.com
 
 
glöm inte att delta i hennes tävling där hon tävlar ut ett jätte fint halsband!  gilla hennes sida på facebook (det gör du här!) sen lämnar en kommentar på hennes blogg att du deltar, tävlingen avslutas imorgon (23e)
 

Hej, vad fin blogg du har!
Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

Hej, vad fin blogg du har!
Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

Hej, vad fin blogg du har!
Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR