Cozy

hej! hoppas att allting är bra med er. va ett tag sen jag skrev här, men jag lever iallafall, (knappt!) har vart riktiga ryggsmärtor i över 1v nu, och idag var jag hos läkarn och fick konstaterat att jag det är ryggproblem som spökar, så är sjukskriven från arbetet i 2v till och börja med samt smärtstillande o sjukgymnastik! hoppas av hela mitt hjärta att detta blir bättre nu, för att knappt kunna ta sig ur sängen, böja sig ner osv är utan att känna att ryggen går av är inget roligt! förövrigt mår jag bra! jobbar,umgås med vänner, allt rullar på som vanligt! nått som inte är som det gamla vanliga är att jag kapat av håret o gått till page ;) trivs som handen i handsken i kort hår, men långt hår är långt hår och visst saknar man det! ska visa er någon dag! nu dags för lite cozy time med mamma, ljus, gotti och film! ha en bra kväll så hörs vi senare eller imorgon :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR