Nerbäddad

hej hej! hoppas ni mår bra! själv har jag gått och blivit sjuk igen, värk i hela kroppen, feber och svullen hals. så ligger nerbäddad i soffan med mitt gosiga täcke,tänt ljus i hela lägenheten och kollar på tv.. har varit en lugn dag, har sovit mestadels av dagen, sedan var jag iväg på personalmöte i eftermiddags! annars är allting bara bra, som ni märker så försvinner jag lite till och från här på bloggen. det är lite beroende på humör, motivation, sen så finns det inte alltid något att blogga om! dock försöker jag håller er så uppdaterade som möjligt, och tro mig. hamnar man i en bloggtorka är det jätte svårt att komma igång igen! nu, en fråga till er kära läsare. har gått och förälskat mig i dessa jackor, men kan inte bestämma mig för vilken? såå nu behöver jag era kloka råd och tips, va inte blyga! hej hej! hoppas ni mår bra! själv har jag gått och blivit sjuk igen, värk i hela kroppen, feber och svullen hals. så ligger nerbäddad i soffan med mitt gosiga täcke,tänt ljus i hela lägenheten och kollar på tv.. har varit en lugn dag, har sovit mestadels av dagen, sedan var jag iväg på personalmöte i eftermiddags! annars är allting bara bra, som ni märker så försvinner jag lite till och från här på bloggen. det är lite beroende på humör, motivation, sen så finns det inte alltid något att blogga om! dock försöker jag håller er så uppdaterade som möjligt, och tro mig. hamnar man i en bloggtorka är det jätte svårt att komma igång igen! är det nått som fattas tycker ni? eller är det bara mer inlägg och oftare uppdateringar? tell me!
 
nu, en fråga till er kära läsare. har gått och förälskat mig i denna jackan, men kan inte bestämma mig, har ju en en mörkblå svea, som inte alls äääär så varm som jag förväntade mig att den skulle vara, den här har jag däremot hört ska vara riktigt varm och goo! såå nu behöver jag era kloka råd och tips, va inte blyga! ta hand om er! puss och kram
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR