Söndag .. igen!

hej! jag har glömt av bloggen helt och hållet dem senaste dagarna, har haft fullt upp och tappade bort huvudet på vägen. hemskt och va så förvirrad som jag har vart det senaste! hallå, 19 år och dement? det ska börjas i tid va ;) haha.. hoppas att allting är bra med er iallafall, jag mår bara bra. igår hade vi uteserveringshäng hela kvällen, som sen resulterade i utgång! en lyckad & rolig sådan. vakande upp med världens skallebank imorses, men nu är jag fit for fight igen! så nu blir det en varm dusch och ta hand om sig själv lite, och sedan krypa ner i sängen och kolla en film! har ni haft en bra helg?

kollade mejlen precis, och får inte hem mina fina sandaler som jag beställde :( buhuu. det va nått fel med have2have's system, det stod att dem fanns i lager, och man kunde göra beställningen, men så fanns dem inte! snacka om otur, dem va ju så fina! men men, får hem mina loafers iallafall..
ha en bra kväll så hörs vi! puss och kram /s




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR