Vilken dag.

godkväll! vilken dag vi har haft idag! underbart väder från morgon till kväll! lite kiligt att man jobbar hela helgen när det ska fortsätta att vara så bra väder! men men, förhoppningsvis  hinner man njuta lite iallafall! som jag skrev tidigare har jag umgåts med två tjejer jag inte träffat på ett bra tag, michaela har jag nog inte träffat på 4-5 år sedan. vilket var jätte roligt! sen har jag bara tagit det lungt, umgåts med familjen. budat hem ett par fina koppar & fat, köpt en jätte fin kista som ska hämtas imorgon! kan denna dagen sluta bättre? tror inte det! pussssss

{slänger upp en bild på kistan imorgon när den står på sin plats!}
hur har eran dag varit? har ni läsare som inte bor i borås också haft fint väder?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR