Hej mitt i natten.

hej mitt i natten! antar att alla mina söta läsare ligger och sover vid den här tiden. sitter iallafall på jobbet, jobbar från 24-07 idag.. första gången jag jobbar natt, och än så länge har det gått riktigt bra. har ju datorn och flera koppar kaffe som håller mig vaken! dagen har varit ganska fullspäckad, jag & syrran överaskade mami med att ha storstädat hela lägenheten, som att rensa kylen, frossa av frysen, och städa. visst har hon duktiga barn? ;) sen mot kvällen var tanken att försöka vila lite innan jobbet, som inte alls gick! kunde inte koppla av för fem öre, så slutade med att jag låg och kollade på tv istället. men avkoppling det också! imorgon är jag ledig, så då ska jag försöka sova med tanke på att det är jobb som gäller på måndag.. så mycket mer än så har jag tyvärr inte att skriva om nu! men hoppas ni sover gott så hörs vi imorgon! :) nattinatti /nattugglan sandra




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR