Med eller utan er hjälp.

wihoo, jag är hemma! fick sluta tidigare idag med tanke på att jag jobbade över inatt. nu ska jag krypa ner i sängen, tända lite ljus, hitta lite inspiration till bloggen och sedan kolla på någon film/serie. har sån fruktansvärd huvudvärk efter allt tänkande idag. jobbigt att ha beslutångest, speciellt när folk i ens närhet avråder en att göra något man faktiskt vill, visst gör dem det för att de bryr sig om mig, men samtidigt vill man ju att dem ska förstå, om inte annat LYSSNA. menmen, jag har bestämt mig för att fatta mitt beslut på egen hand. utan folks åsikter osv. jag är vuxen nog till att bestämma själv. nu förstår ni säkert ingenting, eftersom jag inte berättar vad det handlar om, och jag vill faktiskt inte göra det heller. ni är jätte söta på alla sätt, men detta vill jag inte gå ut med på bloggen. lite väl privat! vi hörs senare eller imorgon, love u

en av mina favoritdofter, fräsh & söt på samma gång!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR