Internetshopping!

godkväll kära läsare! jag mår fortfarande lika dåligt, skulle egentligen jobbat imorgon, men känner att jag aldrig skulle ha fixat det. har ju ingen ork till något! nog om det, har iallafall tröst shoppat lite, (i internetshopping) - blev ett par nya tränings tights och ett par nya träningskor och 3 nya iphone skal, ett rosa burberry skal, ett glittrigt och ett leopardskal! lägger upp bild på allt när jag fått hem det :) ska även kika på en kamera, då kan jag fota mer än de få bilder jag tar med min iphone 4, blir ju inte den bästa kvalitén om vi säger så ;) nu blir det en kaffe och sedan bädda rent i sängen med mitt nya söta påslakan och sen mysa resten av kvällen! här kommer en bild på skorna iaf! later!


alla dessa läsare, men inga kommentarer! bättring hörrni! ;) va inte blyga att kommentera!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR