Vi ses i nangijala pappa.

det var så mycket jag ville få sagt, det var mycket jag ville få gjort. men nu är det försent, chansen finns inte mer. jag hoppas du har det bra där du är, nu när du äntligen fått frid! fast situationen var som den var, så var du trots allt min pappa. och det kommer du alltid att va. jag har alltid älskat dig & älskar dig! sitter här med en klump i halsen när jag skriver det här. det har vart en otrolig tung dag, och tungare kommer det att bli när man sen faktiskt börjar inse att du är borta, och inte bara för ett tag, utan för all framtid. det som tynger mitt hjärta mest, är att vi aldrig fick ta farväl, att vi aldrig fick säga allt det där som vi ville få sagt till varandra, att vi aldrig fick chansen att ordna upp saker och ting. och inte skiljas åt på det här sättet. men du har det bra nu, du har frid. och det var det du behövde! i love you daddy, i really do!

vila i frid, vi ses i nangijala!
Brad Paisley – Whiskey Lullaby (Featuring Alison Krauss)

så fint skrivet av dej gumman gör verkligen ont i hjärtat att läsa detta men förstår dej för ja känner lika dant som du:( älskar dej finns för dej puss min älskade lillasyster

sandra

tack älskade syster! vi klarar det här tillsammans, älskar & finns här för dig också <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR