Kompis det går bra nu.

allting rullar på och går precis som jag har tänkt mig. lycka! snart är det inflyttning som gäller, 8 dagar kvar tills jag står där med mina egna nycklar till min egna lägenhet! nästa projekt är körkort, och det ska jag ha inom ett år! sen så är det så mycket annat roligt som händer framöver, can't wait! aldrig mått bättre. och INGEN ska få förstöra det för mig! ingen..

annars, hur mår ni? har ni haft en bra "sommar" ? (jaa, kanin öron, för vad är det för sommar vi har haft egentligen? regn,regn,regn, sol i 2 dagar, sen regn igen! suck) som ni kanske redan har märkt så har jag inte bloggat så värst mycket det senaste, men vill ni hänga med i min vardag så kan ni ju alltid följa mig på instagram: sandrajohanna /love you guys! ❤




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR