Göteborg x2.

hej, nu va det ett tag sen igen! har sagt det förr, men lovar att jag ska bli bättre på att blogga! har inte hänt så mycket mer än det vanliga.. jobb, vänner, shopping osv! igår firade vi moster som fyllde år, sen på kvällen bar det av mot göteborg för utgång! hade riktigt kul, men det har jag alltid i göteborg! ;) imorses när jag vakna så rulla vi bilen mot göteborg igen, dock inte för fest, utan för att shoppa på ikea! kom hem med en hel del, lägenhetsprylar som tallrikar, glas och dylikt. och även grejer som tavlor, blommor och krukor! nu får det vara färdigshoppat för ett tag ;) [ett litet tag iallafall, haha!] nu ska det städas och fixas, sedan ska jag bara ta det lungt och njuta av min lediga dag på altanen i solen !

så vi hörs lite senare med roliga updates! pusss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR