Friday.

hej! hoppas att allt är bra med er, med mig är det bara fint fint! igår var jag på gofika hos emilia och gosade med små tjejerna, beställde även lite skönhetsprodukter som emilia säljer! ska bli kul och testa ett nytt märke :) idag har jag bara vart hemma och tagit det lungt, städat, svarat på mejl och fixat med papper osv. nu blir det film & mys resten av kvällen innan det är dags för sängen, upp tidigt imorgon för att jobba!

shoppade här om dan, knäpper en bild på det imorgon eftermiddag och lägger upp på bloggen! (ljuslyktor, 2 små hjärtan att ha som dekoration i min fågelbur, 2 brickor, mattan som jag vart förälskad i från lagerhaus, och en ny väggtext!) - sen så har jag ju lovat er ett inlägg om min kost & träning, och även det kommer upp imorgon, så håll utkik! ha en fortsatt trevlig kväll, puss på er




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR