godkväll.

godkväll! hoppas att allt är toppen med er, med mig är det bara bra. började dagen med ett morgon pass, idag var det armar & 45 minuters cardio. sedan bar det av mot mormor för att hälsa på lite vilket var trevligt! sen fick jag för mig från ingenstans att jag vill ha en ny ögonskugga, jag hittade ju inga fina igår.. så då åkte jag in idag igen och köpte en jag kikade ut här om dan, men vart osäker! men nu är den nog det käraste jag har.. inom sminkvägen då, otroligt fin! fick även med mig depends ögonbryns kniv, såg att linda (lindas sminkblogg) tipsade om den och sa även att den va jätte bra till att forma ögonbrynen,
samt ta bort små håren som man inte får upp med pincetten.


provade den för en stund sen, och satan vad bra den var! ni som inte har en sådan,
spring och köp en med en gång i morgon, ni får 3 knivar för 60:- på kicks!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR