en kund har alltid rätt.

åhh va förbannad jag är just nu! det blev ingen iphone 4 idag, pga idioterna som har lite svååårt att fatta att jag faktiskt har en inkomst. och sen när fan har man behövt ha en inkomst för att ställa sig på en telefon? aldrig. visst, det kanske är bra att ha det i vissa fall, men inte i detta. för har man en inkomst, så har man. och har man då åldern inne för att ställa sig på en egen telefon & vet att man har råd till det. visst jag går varken i skolan eller arbetar just nu, men jag har fortfarande en inkomst varje måndag. som jag SKATTAR på! vad är det ni inte förstår? ursäkta mina ordval, men jag är riktigt frustrerad! förstår inte vad deras problem är..


ett stort - till tele2..

dels för deras ruttna attityd, & även deras dåliga service till att lyssna på kunden. en kund har alltid rätt. och det borde ni om några veta.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR