be yourself.

Jag:
Är singel? - vad annars?
Svär ofta? - tyvärr lite för ofta.
Sjunger i duschen? - händer då och då, haha.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - går inte i skolan.
Skrattar åt dina egna skämt? - så klart, dom är ju grymma!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - lätt.



Har du:
Piercingar? - haft i näsan, underläppen & i överläppen, men har bara kvar den i tungan.
Syskon? - 3 systrar
Jobb? - inte för tillfället.
För många vänner? - för många vänner kan man väl aldrig ha?
Rymt hemifrån? - haha, njaa.
Färgat håret? - ja, jag har nog haft alla färger man kan ha.
Bra självförtroende? - hyfsat.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Klart.
Varit kär? - Jag börjar tvivla på om det verkligen var kärlek eller inbillning
Dumpat någon? - yes!
Gjort något olagligt? - haha, allt tycks ju vara olagligt nu för tiden. så ja!
Somnat i skolan? - haha japp,
Brutit ett ben? - nej, aldrig brutit något..
Tappat bort mig i min hemstad? - haha, jaa!
Sett en fallande stjärna och önskat? - nä inte direkt.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - självdiciplinen är ju inte den bästa.
Smugit ut utan lov? - aah när jag var 14 -15 ja.
En hemlighet som ingen annan vet? - det är ju ingen hemlis om jag säger de, right?
Sovit en hel dag? - haha, japp.
Somnat gråtande? - ja det har jag gjort ett antal gånger, vem har inte liksom?
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - kissing is my hobby
Blivit generad inför folk? - mjaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Ätit musslor? - nää usch & fy.
Haft ett förhållande i under en månad? -  nej.
Blivit kallad player? - haha ja.
Färgat ditt hår svart? - japp!

Vad:
Längtar du till mest just nu? - hmm, min mitt födelsedagsfirande med tjejerna!
Ska du göra i helgen? - ha kalas för lilla mig.
Gjorde du igår? - var med mamma & tog det lungt.
Ska du göra i sommar? - inte en blekaste aning än, men ta körkort iaf.
Har du för mobil? - iphone
Vad köpte du senast? - massvis med kläder, haha. ovanligt för att vara mig, NOT.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - vet inte :s

Vem/vilka:
Slog du senast? - vaa jag slåss inte ;)
Fick du sms från senast? - mr x.
Pratade du med i telefonen senast? - mami.
Älskar du? - min familj och mina närmsta vänner.
Skulle du kunna göra allt för? - min familj & mina närmsta vänner, always got their back
Var du med senast av det motsatta könet? - "z"
Kan du lita på mest? - några st.
Vet mest om dig? - sandra,josefine,sara,erika.
Sov du tillsammans med senast? - doris ;) (syrrans hund)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR