summering av helgen.

hej, hoppas ni har haft en toppen helg. det har iallfall jag haft, i fredags blev det hemmamys, vilade upp mig till lördagen då det blev party party. hade det sjuuukt roligt, bästa kvällen på väldigt väldigt länge! så tack allesammans för en awesome kväll! sen hände det ju lite tråkigheter mot slutet av kvällen, men smällar man får ta. dock är man ju inte lika snygg som man var när man gick dit, kom hem med skrapsår i ansiktet, handflatan och på knäna, trappor är nog inte riktigt min grej, speciellt inte när man missar trappstegen och faceplantar rakt på asfalten, hahaha! hur som helst, en summering av helgen.. = TOPPEN! nu ska jag hoppa in i duschen, sedan hoppa i myskläderna och mysa hela kvällen! :) ha det bäst, så hörs vi senare eller imorgon! puss på er.

eaaaa,

Låter som att fin helg var lyckad ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR