nästan helt klar med renoveringen.

hej! hur mår ni? hoppas ni mår kanon iaf. nu börjar vi äntligen bli klara med renoveringen, bara vardagsrummet kvar.. och igår tillbringade vi dagen i ikea och hela kvällen åt att montera alla nya möbler. mitt rum är gaaalet snyggt, och galet stil rent, mee like! vita väggar, vitt tak, och vita möbler. så det ska va! nu ska jag fortsätta med att hänga upp lite vägghyllor sen är jag är helt klar! skönt, ikväll blir det bara hemma mys. inge party denna helgen! går ju fortfarande på mina piller, och sist jag var ute så mådde jag inte alls bra dagen efter pga alkoholen, så måste helt enkelt vara nykter tills jag är klara med dem! vi hörs lite senare, puss på er!



NU BLOGGAR JAG PÅ SOM VANLIGT..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR