The less you care, the happier you will be.

godkväll. hoppas ni har haft en bra dag, det har iallafall jag. på förmiddagen umgicks jag med mami och sis, och sedan blev det att fixa saras naglar vid 4. dem blev riktigt fina! det glädjer mig att få så mycket respons som jag får, alla fina kommentarer gör mig otroligt glad! detta är den 3 personen jag gör på, sen har jag övat på ett lösfinger och på mig själv, och jag är såååå sjukt impad av att jag har lärt mig allt det här på egen hand, utan någon utbildning osv. självlärd helt enkelt. påtal om naglar, glömde slänga upp en bild på erikas naglar igår, glömde även ta en bild på saras naglar idag, men ska be henne skicka över en så lägger jag ut dem imorn! senil, i know. men många bollar i luften nu :) nu kallar sängen och en bra film, imorgon blir det stan och handling, ska även försöka klämma in en till kund imorn som jag egentligen skulle haft nästa vecka, men skönt att kunna bocka av så många som möjligt, ha en bra kväll och sov så gott, puss på er.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR