Trött tjej, nu en film och sängen.

hej, hoppas att allt är bra med er. tänkte dra en snabb update innan jag kryper till kojs! är så fruktansvärt trött idag, kroppen har nog inte vant sig vid allt jobb & slit ännu, och speciellt inte att gå upp kl 5, vilket jag får göra när jag jobbar dag. hur som helst så slutade jag 4 idag så åkte raka vägen hem, ätit god mat & myst med familjen, har även köpt min första julklapp idag, vilket blev till en av mina systrar, (sara) har fortfarande en hel del kvar, men det ordnar sig, dock vet jag inte hur jag ska få tiden att räcka till, speciellt inte när man får lön 21, och jobbar fram tills på fredagen, dvs dagen innan julafton? haha, lite panik får man allt! klickade hem lite saker till mig själv med, puder, lösögonfransar, flytande eyeliner, rouge. lite smink helt enkelt! nää, nu bär det av mot sängen, vi hörs imorgon! :) puss på er.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR