Lunch sen mot jobbet.

hej där! hoppas ni mår bra, själv mår jag bara bra. håller på och gör i ordning mig inför jobbet, börjar kl 4 idag och jobbar till 12 inatt, och likaså imorgon. sen är det helg för min del! skönt, har jobbat varje dag sen förra fredagen, så lite ledighet skadar inte, har en jobbig vecka framför mig IGEN, men det fixar jag! annars har det inte hänt så mycket förutom jobb osv.

beställde ju mitt löshår som jag tog upp i ett tidigare inlägg, och har även hämtat ut det, sytt fast clips men behöver 1-2 clips till innan jag kan använda det, sen så blir det nog bra! dock så har jag uppklippt hår och mitt vanliga hår skär av lite, men ska försöka komma på en lösning!

nu blir det lunch, och sedan raka vägen mot jobbet, vi hörs när vi hörs. orkar nog inte blogga när jag kommer hem inatt, så blir väl att jag uppdaterar imorgon innan jag drar iväg igen! ha det så bra så länge, puss på er..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR