Fixarn sandra.

hej, håller på och städar & fixar här hemma, håller även på att klura ut hur jag ska ha det i mitt rum, jag vet att jag ändrar jätte ofta. men jag vill shabby chic inredning, ljustakar, lyktor, osv. skit nöjd med hur jag har det i mitt rum nu, men jag vill byta ut lite av alla kromfärgade/svarta dekorationer till vita saker, eftersom jag har ett hel vitt rum så kan det bli riktigt snyggt med lantligt/shabby chic, hittat flera internetsidor som säljer just detta, så blir nog att klicka hem lite stuffs idag. sedan ska jag även hämta ut mina älskade prime booooots :D wihooo. jag beställde dem! och snacka om att ha tur, för lyckades raffa åt mig det sista paret i min strl. happy happy! vi hörs lite senare, pusss.

bild från google & catjas.se





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR