En grön jul.

hello readers! förlåt för min dåliga uppdatering dem senaste dagarna, har haft fullt upp. jobbat varje dag, köpt klart alla julklappar & fixat och donat. nu är allt äntligen klart! så nu kan man bara pusta ut och njuta. kan fortfarande inte förstå att det är julafton imorgon, hela december månad har sprungit iväg. och vart är snön? vart är julkänslan? en grönjul? mmh, va roligt. menmen, borås & väder verkar inte vara en bra kombo! nu ska jag spika upp 2 hjärtan ovanför sängen som jag köpte idag, och även fixa lite plats för mina nya ljustakar! (jaa jag vet att kl är halv 12, men ingen som störs utav det här) haha.. hoppas ni får en kanon bra jul, vi hörs nog inte på dagen imorgon, då vi redan sticker iväg på morgonen, men uppdaterar på kvällen när vi har kommit hem :) ha det bäst nu! puss & kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR