vinkväll.

hej! igår började jag dagen med att åka in till vetrinären med nellie, hon skulle få en vaccinations spruta & sedan blev det träning, därefter åkte jag in till josefine för att umgås! har inte träffat tjejen sen i april, rätt sjukt! saknat henne så, sen åkte jag ner till stan för att gå på en arbetsintervju, och jag hoppas innerligt att jag får det. (får besked imorgon eller på söndag!) verkar vara hur bra som helst, bra tider, bra personal, och sist men inte minst. en bra lön! sen åkte vi upp till nathalie, tanken var att vi skulle dricka lite vin & mysa, men vi fick för oss att åka ner till stan och se vad kvällen hade att bjuda på, vi beslöt att för att gå ut, bra runda om fötterna och vingla vi runt nere i stan & träffa folk, det blev inget krogbesök, vilket känns som ett bra beslut idag! haha, sjukaste kvällen på väldigt väldigt länge. frågan är om vi ens hade kommit in, haha crazy shit! nu blir det käk & sedan ta en go nap! verkligen behövligt ska jag säga er.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR