get to know me, better.

Du heter: Sandra Bynander
Smeknamn: Sandra, har inget direkt smeknamn.
Ålder: 18 om 1 månad. (26e september)

Låt som när du är ledsen sörjer till: David Gray - This years love.
Beroende av: Cigg, cola zero & mina fina vänner.
Vad tror folk om dig: You tell mee
Vad får du oftast komplimanger för: Håret, ögonen osv.
Hur imponerar man på dig: Vara sig själv & ha humor, smart & snygg klädstil.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, tyvärr.. haha!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hej gumman, jag jobbar inte den 30/9 så jag kan vara med och fira dig!
Var bor du: Borås - Fristad.
Trivs du där? Njae, till och från.

Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast?: Mami
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag är på väg hem nu, ses snart.
Antal timmar sömn inatt: 9, sovit som en prinsessa (a)
Sov du ensam: nej, med nellie och zhira.. haha! - mina hundar.
Vem av de motsatta könet sov du senat med: ;)
Brukar du komma i tid: Går varken i skolan eller jobbar just nu, men annars kommer jag väl i tid.
Hur känner du dig nu: deduuuu
Vanligaste färg på dina kläder: Svart typ.
Vad tycker du om fötter: Uäh, värsta jag vet. Har världens fotfobi
Vad saknar du: Saknar inget specifikt, men ja en viss människa.
Hade du en bra kväll igår: jarå, eller bra och bra, var hemma och tog det lungt. (bakis!)
Favorit dryck på morgonen: vatteeeeeen, bästa.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oh, sent oftast
Är du blyg?: Haha, nej, inte alls! :D
Sysslar du med någon idrott: Yes, jag gymmar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, till en vis del iaf.
Har du spytt offentligt: Ja, uäh.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa & runka! hahaha..
Är du nöjd med ditt liv: JA!
Är du bortskämd: Om jag är. haha, mammas flicka.
Vad gör du i morgon: Ingen aning, tar dagen som den kommer. Träning iaf!
Vad hatar du: Falska personer, lögner, folk som inte håller det dom lovar.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jaa det har jag! ♥
Vad är det finaste du fått?: Min underbara familj & mina vänner.
En speciell dag du minns: Hmm, pass.. minns flera speciella dagar!
Du samlar på: Samlar inte på något.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra, sara eller josefine.
När grät du senast: I torsdags, alkoholen tog över.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ta med hela familjen & mina vänner på en grym resa!
Vill du gifta dig: Om några år ja.
Vill du ha barn: Samma svar som frågan ovan, om några år!
Är du musikalisk?: HAHA.. ah jätte.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Cola Zero!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej och tur är väl de!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har väl alla gjort nån gång?
Biter du på naglarna: JA tyvärr, när jag inte har nagelförlängning då.
Grymt äckligt, men kan inte låta bli när man kollar på en film som är spännande tillexempel.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR