Livin' the dream.

hoppas att allting är bra med er. har inte bloggat på några veckor så tänkte uppdatera er om vad som har hänt under tiden. som ni vet så har jag ju flyttat, stormtrivs i min mysiga lya! köpte en ny soffa förra veckan, som gjorde att jag trivs ännuuuu mer.. så nu är allt finito! min kamera är hos mami, så några mobilbilder på lägenheten får duga, (publicerar det i ett enskilt inlägg senare!) jobbet rullar på som vanligt. har hänt så mycket roliga grejer i mitt liv det senaste, jag har aldrig mått bättre. (jag menar det) ibland krävs det lite omväxling av både miljö och umgänge. och det var det jag kände att jag behövde! och se, en superlycklig sandra? annars är det de gamla vanliga som har hänt, sjuka utgångar, träffat nya människor, shopping, gått från blondie till ombre, och älskart! dock mörkt i hårbotten, och ljust i topparna, precis som jag ville ha det! som rubriken lyder, livin' the dream! och bäääättre kommer det att bli ;D hoppas ni får en grym torsdag! så hörs vi lite senare då jag slänger upp lite bilder åt er :) pusssss
 
 
 
 
 
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR