Designbyte?

hej! hoppas att allting är bra med er? jag mår fint! dock har jag nog kommit in i nån trött-period, då det inte spelar någon roll hur mycket jag än sover, trött konstant. många som råkar ut för det nu när vi går mot mörkare tider har jag hört! hur som helst så är jag hemma hos mamma och myser, och ska tillbringa min lediga dag här! vad ska ni göra?
 
den 23e nov ska jag & en vän till stockholm över helgen på partykryssning! kommer nog bli riktigt skoj ;) eller nog och nog, det vet jag att det kommer bli! haha..
 
vad tycker ni om ett design byte? lite andra färger, bilder osv? har ju haft den nuvarande designen ett tag nu, alltid roligt med förändringar..
 
och på tal om förändringar så har jag lite planer som kommer förändra en hel del, mer om det får ni veta en annan gång! :) nu, en kopp kaffe! bloggas senare, puss på er

OMG, jag har saknat din blogg hihi ;) kikar in nästan varje dag stumpan, saknar dig också <3

Svar: jag med :D men nu ska jag blogga på som vanligt! saknar dig mega mycket också, vi MÅSTE ses nån dag nu! jag skickar iväg ett sms om hur jag jobbar! love <3
sandra bynander




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR