Läge att bli sjuk, eller inte.

hej på er! hur mår ni? själv mår jag inte alls bra, dels så har jag nog åkt på urinvägsinfektion.. (kill me) och som om det inte räckte, så har jag grymt ont i halsen och i ena lungan när jag andas. kul, verkligen! men ANNARS så är allting bra, saker och ting rullar på som vanligt..

skulle egentligen vart med och firat min fina vän (som igår) .. men med tanke på att jag mår piss, ursäkta mitt ordval! men jag gör verkligen det, så orkade jag inte! tråkigt :( men firar dig någon annan dag snuttan! nu ska jag krypa ner i soffan igen och kolla på tv, vilket jag har gjort hela dagen men är man sjuk, så får man tillbringa hela dagen i soffan. vi hörs imorgon eller en annan dag, ta hand om varandra! puss & kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR