Stand by me.

hej! kom hem för någon timme sedan, har hunnit äta middag och diskat upp, nu sitter jag och lyssnar på spansk musik på spotify och dricker en kopp kaffe. har vart nere hos mormor & morfar och hälsat på en stund nu i eftermiddags. imorn är det dags för jobb, och imorn ska jag även köra igång med träningen igen! har saknat den så, och det ska bli så sjukt roligt att dra igång igen! kände att jag behövde ett uppehåll för att samla ny motivation, och fyfan (ursäkta ordvalet) vad taggad jag är! nu ska jag webbshoppa lite, hoppas jag hittar något! vill ha lite nya kläder osv när vi åker bort! kommer med en update sen. bjuder på lite spansk musik.. åhh, man blir så glad utav det! lyssna & njuuuuuuuut ;)

Prince Royce – Stand By Me Fuego – She Loves Me - Chosen Few Remix Prince Royce – Mi Última Carta




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR