Besviken.

hej på er! hoppas att allting är bra med er. jag mår fintfint! gick på mini semester idag kl 16, blev raka vägen hem och fira mormor som fyller 70 idag med tårta och mys! ni undrar säkert varför jag är besviken, joo. det är så här att för några dagar sedan blev jag lovad att få ta lägenheten som idag, med tanke på att dom som bor i den nu har flyttat och den skulle bes idag, dvs jag skulle få nycklarna efter besiktningen, men nejnej. då får jag ett sms från killen som har bott i den att jag inte får flytta in förens på fredag, allt detta gör han enbart för att jävlas, då allting är klart, dom har flyttat, allting är städat, och den gick igenom bes. då kanske ni förstår att jag är sjukt besviken, då jag har planerat alla dessa dagar såååå bra, med flytthjälp, renovering osv.. och så blir det så här? menmen, det är väl bara att gilla läget, och flytta in på fredag!
 
annars har det inte hänt så mycket mer än det vanliga, har jobbat jätte mycket det senaste, när jag väl har vart ledig så har jag tillbringat den tiden med vänner och familj! i lördags var vi ute hela släkten och åt tre rätters på en spansk resturang här i borås, som heter la copita, underbar mat! har ni inte ätit där så vet ni vad ni har att göra en kväll framöver, igår på min enda lediga dag så umgicks jag med sannilajnen, satt på viskan hela kvällen och prata om allting mellan himmel och gjord, super mysigt på uteserveringen, med filtar och vaniljlatte medans regnet öser ner utanför.. nu ska jag ta mig en varm och gooo dusch, ha lite egen tid och sedan ta det lugnt resten av kvällen! vet att jätte många är nyfikna på hur min lya ser ut, och hur den kmr se ut men när allting är på sin plats så kommer bilder på lägenheten upp här på bloggen! :) vi hörs imorgon, ha en bra kväll så länge! puss & kram /s




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR