Tvåtusenelva.


god fortsättning allihopa! hoppas ni hade en bra nysårsafton, det hade jag iallafall, god mat & förfest med tjejerna, innan vi drog på nyårsfesten! roligaste kvällen på väldigt, då menar jag väldigt länge, hoppas även ni har fått en grym start på det nya året. men nu till ämnet, års-resumén.

detta har hänt under år 2011.

fått ett jobb som jag verkligen trivs med, och som ger mig en stadig ekonomi.
träffat & lärt en massa nya människor.
klippt av mitt långa hår, samt blivit korthårig.
höll mitt nyårslöfte om att börja träna regelbundet & gå ner i vikt.
börjat övningsköra ihopp om att ta mitt körkort så småningom.


och sen har det ju givetvis hänt mer än så, men för trött för att komma på något mer just nu, (jobbat till 24) men det är ju en liten del av allt som har hänt det här året. för övrigt har det varit ett väldigt tufft, men samtidigt ett bra år, men nu riktar vi in oss på 2012, nytt år - nya möjligheter. nu kallar sängen, jobb imorn igen, sen ledig tis - ons! vi hörs imorgon, love u guys!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR