Rhymes & riddim ft Shivano - Spola tillbaks

Hej! Hoppas ni har haft en bra helg. Sorry för lite bad update i helgen. I fredags blev det utgång med tjejerna! Vilket var riktigt kul, och hör och häpna! Vi hade kul i BORÅS.. Haha, händer ju nästan aldrig att vi går ut här längre.. Så det var kul och vara på hemmaplan för en gångs skull. I lördags blev det lugnt hela dagen, samt kvällen. Bakfyllan tog över och febern & halsont var tillbaka, så det blev vila & massa mys! Idag är jag piggare, men inte helt 100. Den här halsflussen går mig på nerverna! Ena stunden bra, och sen tillbaka igen.. Men bara och fortsätta äta upp pencillin kuren så försvinner den nog snart..
 
Rastlös som man är så kan jag inte ligga och vila, så håller på och städar här hemma samtidigt som Rhymes & riddim spelas i högtalarna och smuttar på en kaffe. Sen ska jag faktiskt koppla av (JAG LOVAR) haha..
 
Vi hörs lite senare, puss på er
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR