Sjukling

hej i kylan! varför ska det vara så förbaskat kallt för? vintern är över, låt våren komma nu.
jag är fortfarande sjuk, snarare värre. så har faktiskt gått runt i myskläder hela dagen & bara vilat! jag blir hemma imorn från jobbet också, så tråkigt, och ännu tråkigare att förlora alla pengar som man gör! men vad ska man göra när man är så sjuk så man inte orkar att jobba?
 
idag fyller mina fina vänner 20 år, hoppas dom får en kanon kväll utan mig! hade jag inte varit sjuk så skulle jag få tillbringa den med dom, men nejnej, mitt immunförsvar svek mig! hoppas av hela mitt hjärta att ni får en underbar kväll, det är ni värda, och TA en hutt för mig också! ;) love u!
 
back to bed, dags att gosa ner sig med en filt och spela lite sims 3 årstider ;) man blir ju som barn på nytt.. haha
 
ha en bra kväll så hörs vi, puss & kram
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR