Tisdagkväll.

godkväll! vad gör ni? själv har jag suttit i två timmar och försökt pilla ihop en design, men inspirationen är = noll just nu, har ingen aning alls om hur jag vill ha den. fräger, bilder osv. så skjuter nog på att ändra den tills inspirationen är tillbaka igen! annars har jag inte gjort speciellt mycket ikväll. hämtat ut paket & bara tagit det lungt. i paketet låg mina nya pjuks, och gud vad sköna dem var. och fina framför allt! nu väntar en varm dusch & lite kvällsmat, sen blir det soffhäng resten av kvällen. har inte så mycket mer att skriva så vi hörs imorgon! pusssss & kram..

bjuder på lite reggeaton/latino som ligger mig nära hjärtat!
Latino Way – Sigue Bailando »  Prince Royce – Corazón Sin Cara » Prince Royce – Stand By Me » Prince Royce – Mi Última Carta




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR