Flytta hemifrån planer.

nu när jag har fått jobb, och en fast ekonomi varje månad har jag faktiskt börjat kolla efter en egen lägenhet, har inga planer på att flytta precis nu, men så småningom ska jag väl göra det. det beror ju helt enkelt på om jag hittar en lägenhet jag verkligen vill ha & fäster mig vid, och gör jag det. så löper nog chansen att jag faktiskt lämnar flickrummet och flyttar hemifrån, även fast jag har det så sjukt bra här hemma hos mamma, och stormtrivs, så vill man ju ändå ha sitt lilla egna. vet exakt hur jag vill ha det i min lya i såfall, helvita väggar, vita möbler, vita - svarta & bruna dekorationer, och gröna växter. så jädrans snyggt! älskar när det är stilrent, har det även i mitt rum, blir så fräsht på något sätt.

nu kallar sängen, vi hörs imorgon! sussa så gott allesammans, pusss





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR