Tack för en toppen kväll tjejer & killar.

godkväll! förlåt för min dåliga uppdatering i helgen, haft fullt upp dem senaste dagarna och därav anledningen till att jag inte kunnat blogga. hoppas att allt är bra med er! med mig är det bara bra bortsett från att jag har haft skallebank hela dagen och inte alls mått bra, men antar att man mår som man förtjänar ;) men kul hade vi, och det var lätt värt det! nu blir det senaste avsnittet av den nya serien Revenge, har ju införskaffat mig viaplay, där släpper dem avsnitten inann dem visas på tv:n! ett riktigt kap, 99:- i månaden för tv & film, alla serier, och massvis med filmer.. nu kallar soffan och lite gott, bloggar mer sen!


jag bara är sån att jag vill inte att alla ska veta allt om mig, kan bli så grymt irriterad på människor som är såååå nyfikna och ska veta allt in i minsta detalj. man måste få kunna ha ett privatliv utan att vissa männsikor ska snoka sig fram fakta? allvarligt talat, sköt ditt eget liv så sköter jag nog mitt! over and out. ALL THIS BULLSHIT MADE ME STRONGER!

weheartit.com




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR