Blond - röd?

ni som känner mig, och ni som har följt min blogg ett tag vet hur velig jag är när det kommer till hårfärg. ena stunden är jag blond, brunhårig, svarthårig, mörkblond, sen ljusblond, och sen brunhårig igen osv.. jag kan allvarligt talat aldrig bestämma mig? jag har vart sugen på att göra en rihanna ett bra tag, dvs färga håret rött. men ändå kämpar jag med att få det ljust igen? jag är relativt ljus nu, och ska boka tid nästa vecka för att klippa mig och göra mig ännu ljusare. men från ingenstans fick jag en fix idé om att jag faktiskt skulle vilja ha rött hår istället? borde nog ta mig en riktig funderare innan jag återigen gör ett misstag med mitt hår. ens hår är ju trots allt nästan hela utséendet, right?

nu kallar sängen & en film, vi hörs imorgon! love u guys

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR