Stora semledagen.

hej! ligger i soffan i mysdressen och läser bloggar samtidigt som jag lyssnar på train - drive by! för bra. är ledig idag, men har ändå inte haft en ledigt hela dagen, utan va på ett möte från 12 - 16, sen ner till jobbet fort för att ordna med lite papper. sen raka vägen hem för att äta middag, och nu har sanna & sara precis gått hem. har suttit och fikat och pratat om allt mellan himmel och jord, och nu ska jag faktiskt njuta av min ledighet resten av kvällen, då det blir film & mys med mami. jobb imorgon, och sen utbildning på torsdag, (min lediga dag försvinner igen, som tur är tar den bara 1h) men men. vad har ni gjort idag? btw, så är det ju den stora semledagen idag, hur många semlor har ni tryckt i er? och vad tycker ni om semlor? själv så är jag inte så jätte förtjust semlor, åt en semla för några veckor sedan, och var inte alls sugen på det idag! dem är så sjukt mastiga, och mandelmassan får mig att vilja spy! haha, så äter högst 1 semla per år, om ens det! nää nu ska jag inte tråka ut er med en massa text, bloggar mer sen! ha det så bra så länge, pusss






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR