Fullspäckat schema.

godkväll! hoppas ni har haft en bra dag, själv så har jag haft det rätt fullspäckat. va hos frisören imorse för att finputsa håret lite, la i lite fler slingor eftersom jag inte vart helt nöjd. sen så var jag på möte från 13 - 16:30, och nu har jag käkat middag, svarat på lite mejl & grejat här hemma! än är det inte slut på alla måsten, imorn ska jag på "utbildning" vid kl 10, och sedan jobba från 16-24. och jobbar tills nästa tisdag, full rulle hela tiden! men man ska inte klaga! ;) har hellre något att göra än att inte ha något alls. nu blir det duschen strax, sen läsa igenom lite viktiga papper. såg på en tjejs blogg att man kan göra en personlig almanacka, och nu har jag även gjort en jag med. söt va?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR