Ett sista farväl.

people will forget what you said, and people will forget what you did, but they will never forget how you made them feel.

godkväll, ligger i sängen nyduschad & go. ska strax sätta på sex and the city & sedan krypa ner under täcket, imorgon väntar en tuff dag med många tårar & en hel del känslor. begravningar är nog bland det värsta jag vet, har varit på 1, och vill inte ens tänka tanken på hur jobbigt det kommer vara imorgon. behöva begrava sin egna pappa, och behöva ta ett sista farväl.. nää, usch & fy, blir tårögd så fort jag bara tänker på det. men samtidigt känns det bra, jag vill kunna börja sörja någon gång, och efter imorgon så tror jag att chocken lägger sig och att man faktiskt inser att det är som det är. för sörja måste man göra. och det har jag faktiskt inte kunnat göra ännu, då jag fortfarande är i chock och har än idag inte förstått att han faktiskt är borta för alltid. men men, nu kallar sängen! bloggar imorgon om jag orkar. sov så gott sen! pusss

låtarna som vi ska ha på begravningen imorgon!
Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag Ted Gärdestad – Himlen är oskyldigt blå Luther Vandross – Dance With My Father




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR