Godkväll

godkväll! hoppas att allting är bara bra med er! trots det fina vädret vi har, (skämt o sido!)
sitter på jobbet just nu, och slutar inte förens kl 24. hoppas tiden går relativt fort för är otroligt trött idag av någon konstig anledning. men men, så kan det va ibland!
 
är på jakt efter en nyårsklänning, vilket dock inte är det lättaste att hitta.. antingen hittar man någon som man fastnar för, men då är den slutsåld, eller så kostar den en förmögenhet! turen verkar inte vara på min sida i det här fallet! hitta ju en jätte fin på gina som var tänkt att jag skulle ha på nyår, men tyvärr så fall den inte i smaken när jag väl fick se den i verkligheten.. men men, det ordnar nog sig!
 
annars, vad har ni gjort sen sist? själv rullar allt på som vanligt..
som ni kanske har märkt så har jag fortfarande inte bytt design, men nån dag nu framöver när saker och ting har lugnat ner sig lite lovar jag att ta tag i det! så hoppas ni står ut liteeeee till ;)
 
ta hand om er, så hörs vi! puss & kram
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR