träning med erika.

hej, hoppas att allt är kanon med er! vi har iallfall kommit i ordning efter renoveringen, dem blev ju helt klara idag. så nu är det bara den nya soffan som fattas! hann även med ett tränings pass i förmiddags med min fina vän erika! nu blir det käk och sedan efter många om och men ska jag retunera min svea jacka, den vart lite för "pösig" så känns dumt att behålla en jacka man inte känner sig "bekväm" i, även fast den va jätte fin på förövrigt, så har jag bestämt mig för att skicka tillbaka den och köpa mig en annan jacka. sen är det ju inte speciellt snyggt när jackan hänger, och när man stoppar händerna i fickorna och kan dra ut dem en halv meter utåt. så det är dagens planer! sen blir det nog lite häng med erika också :) bloggar mer senare, tills dess får ni ha det awesome! pussss på er..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR