söndag.

hej! hoppas ni har haft en bra helg, kom precis hem från mormor & morfar, vart söndags middag med hela släkten idag.. hur som helst så blev det spontanparty i fredags, jag & rocio åkte till gbg för att gå på en hemma fest, rätt roligt faktiskt! och i lördags blev det lungt, va inte på topp om man säger så ;) annars har jag inte gjort så mkt i helgen, rätt skönt det med. känner mig fortfarande sjuk, va äre det här? kände mig bättre i fredags, och sämre i lördags.. utgången gjorde nog inte saken bättre, men vafan, man lever bara en gång! nu ska jag städa i ordning i mitt rum, och sedan fika med systrarna! vi hörs lite senare, tänkte även ändra om lite i designen om jag orkar..

klickade även hem detta precis, visst är det läckeeeeert? :D








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR