rånad på öppen gata.

hej, hoppas att allt är bra med er. jag är inte bakfull, konstigt nog. haha, dock väldigt seg. kvällen började bra, men slutade i katastrof. jag och sandra stannade kvar längre än vad dem andra gjorde, vilket vi kanske inte borde ha gjort. vi blev nämligen rånade på öppen gata av 3 killar, jag blev bestulen på min väska. så vart en massa polis drama, förhör osv. blev en tidig hemgång ändå, inte så konstigt heller iofs. man blev ju knappast mer taggad av en sån händelse, men för övrigt var det en bra kväll :) var ju med mina tjejer, det är det bästa! nu ska jag kika runt lite på internet, köpa lite nagel redskap, behöver inför skaffa mig en ny olja, och en el fil för att kunna göra så bra naglar som möjligt :) idag blir det bara lungt. vi hörs lite senare, puss på er.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR