godmorning sunshines.

godmorgon, vaknade sent idag igen! suck, måste verkligen tvinga mig själv till att somna någorlunda tidigt, igår låg jag vaken till kl 3, kunde verkligen inte somna. ändå äter jag mina tränings piller och en av effekterna är en bättre sömn. i början blev jag trött 1h efter att jag tagit dem, men nu gör dem ingen värkan alls när det kommer till sömnen, men dem gör ju en jävla verkan på något annat ;) idag blir det nog ingen träning för min del, vaknade upp och va jätte täppt i näsan, tjock i halsen och det svider även när jag sväljer. så får helt enkelt se om det utvecklar sig något mer under dagen, vilket jag inte hoppas.. för vill inte vara sjuk! det värsta jag vet, ska sätta mig ner och ta en kaffe medans jag ringer lite viktiga samtal. bloggar mer senare, puss!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR