Update.

hej, hoppas att ni mår toppen! själv är jag rätt sliten, har jobbat 2 kvällar i rad, och idag morgon. att gå upp kl 5 är jag väl inte så van vid, sen blir man rätt trött av att bara sitta också medans brukaren sover. hur som helst så håller vi på och röjer lite här hemma, har letat fram julgransbelysningen, käkat middag, och även firat 1a advent lite, nu ska jag hoppa i myskläderna och bara ta det lungt resten av kvällen, har en jobbig vecka framför mig då det blir jobb varje dag, så sammanlagt har jag jobbat i en vecka i streck när jag går av på fredag, (ledig lör-sön) skönt. oj juste, påtal om jobb så kan bloggen lida lite nu när jag jobbar som jag gör, hinner inte uppdatera speciellt mycket, är hemma runt 1 och då går jag och lägger mig med en gång eftersom jag oftast ska upp tidigt dagen efter, men hoppas ni förstår, och givetvis kommer jag blogga så mycket jag bara kan :) ha det så bra så länge!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR