Överlycklig tjej - fick jobbet!

JAG FICK JOBBET :D WIHOOOOOOOOO... i 1 år till och börja med, överlycklig? jaa, (har valt att inte ta upp det här på bloggen förens allt var säkert! vilket det är nu, och jag är så jävla glad, att äntligen få ha lite vardagsrutiner och en HEL del pengar på kontot varje månad) så börjar redan imorgon :D annars har det vart rätt så fullspäckat idag, gick upp tidigt, eller ah blev väckt av mami & sis med den goda nyheten, sedan åkte vi in till stan, då det blev shopping & fika, fick med mig ett par vantar, 2 iphone skal och en jätte söt tunika. nu blir det lungt resten av kvällen, vi hörs senare eller så imorgon, jobbar från 4-12 (på kvällen) men ska in till stan redan vid 1, så får se om jag hinner blogga innan annars bloggar jag från mobilen! ha en fortsatt trevlig kväll, pussss.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR