En flickfotografs bekännelser.

hej! hoppas att allt är bra med er. slutade jobba vid 4, åkte hem & käka, och nu ligger jag i sängen och läser bingos bok. hoppas ni hade en bra jul, det hade iallafall jag. fick allt jag önskade mig, och lite till och med. jul är ju inte bara julklappar, utan själva gemenskapen & den goda maten givetvis! haha, nu ska jag slappa resten av kvällen, ledig imorgon. skönt, för idag är jag tröttare än någonsin. skulle egentligen gått ut med tjejerna ikväll, men hoppade det. inte sovit många timmar inatt, och spar mig hellre till nyår. när man jobbar så mycket som man gör nu, är man inte alls lika partysugen som man var innan, när man varken plugga eller jobba. nu en kaffe & sedan läsa några kapitel till. vi hörs sen sötnosar! ha nu en fortsatt bra julhelg :D pusssss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR