lite kort om mig.

eftersom jag har fått lite nya läsare,och även en ny blogg (haha) så tänkte jag berätta lite om mig själv, så ni vet vem det är som sitter bakom skärmen och skriver. kan ju börja med vad jag heter, vilket ni säkert vet vid det laget men endå.

- sandra johanna bynander urheim, (har två efternamn, men använder sällan urheim)
- 17 år, snart 18 och kommer från fristad, en liten håla ca 15 minuter från borås.
- på min fritid tillbringar jag nästan all min tid på gymet och att umgås med tjejerna, jag är en glad & sprallig tjej med den sjukaste humorn man kan ha, gillar att bjuda på mig själv. är det något mer ni undrar så är det bara att kommentera så ser vi till att få allt solklart!


i min blogg kommer du att få läsa allt i från vardag till skvaller och djupa tankar till funderingar.
& en hel del mode och tips på det. låter väl bra? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR